ZESPÓŁ MAMM:

WIOLETTA MATYSIAK

Trener, Coach, Konsultant

Absolwentka wydziału ekonomii (specjalizacja z zarządzania) na SGGW w Warszawie. W 2003 roku uzyskała Certyfikat Trenerski firmy Norman Benett, praktyk NLP (certyfikat u Richarda Bandlera), ukończyła kurs Coach praktyk biznesu uzyskując certyfikat EMCC. Absolwentka podyplomowych studiów z zakresu Zarządzania Kompetencjami na Wydziale Zarządzania UW. Jeden z czterech w Polsce facylitatorów metody True Colors ®.

W latach 2003-2011 pełniła funkcje menedżerskie w jednej z największych firm szkoleniowych, zajmowała się również kontaktami handlowymi, w tym negocjowaniem kontraktów. Posiada ponad 12 letnie doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta (w branżach FMCG oraz B2B). Trener i konsultant z doświadczeniem w prowadzeniu projektów z dziedziny Human Resources: Assessment Center, Systemów Ocen Pracowniczych, Audytów Organizacyjnych, Rekrutacji. W zakresie szkoleń przygotowuje i prowadzi warsztaty z zakresu: sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, prezentacji, komunikacji, prowadzenia rozmów oceniających, rekrutacji i selekcji, umiejętności menedżerskich, antystresu. Posiada szerokie, teoretyczne i praktyczne, doświadczenie w zarządzaniu projektami z zakresu HR, przeprowadziła ponad 300 dni szkoleniowych.

Pracowała m.in. dla: Roche Diagnostics, Sellpro, Berker, Oras Olesno, Schering AG, Staight Doradztwo Personalne, Uniwersytet Warszawski, Sanofi Pasteur, Rigips Polska Stawiany, Atlantic, Wyższa Szkoła Kosmetyki i Promocji Zdrowia, Trodat Polska, Bosch Siemens Hausgerate, Media Saturn, Najwyższa Izba Kontroli, Wydawnictwo G+J, Wydawnictwo Hachette Filippachi, Polkomtel S.A., Słodkie Upominki, AirClub - Centrum Podróży, Accounting Plaza Central Europe, Grupa Ożarów, Skanska S.A., Akademia Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, Whirlpool S.A., Izba Celna w Białej Podlaskiej i Przemyślu, Nestle Waters, Enter Air, Mercury Egineering, Backer OBR, Urząd Dozoru Technicznego, Stock, Alior Bank, Mondi Packaging, Polfa Warszawa, Veolia, Herbapol, Addit, Collegium Civitas, Teva i in.


JUDY TURAN

Aktorka, Artcoach, Instruktorka techniki Sanforda Meisnera. 

Absolwentka Warszawskiej Szkoły Filmowej (wydział aktorski, 2008), dyplomowana aktorka dramatu ZASP (2008), Lee Strasberg Institute 2006,  Laboratorium Meisnera 2015, kursów w The Actors Temple i London Group Theatre w Londynie. Związana z wieloma scenami teatralnymi w Warszawie. Współpracowała między innymi z  G. Jarzyną, P. Passinim, A. Glińską, K. Rogulskim i M. Ślesickim.  Wyróżniona na Festiwalu Korczaka 2015 w Teatrze Powszechnym w Warszawie za kreację  aktorską w spektaklu THE HIDEOUT/Kryjówka w reż. P. Passiniego. Jako coach współpracuje m.in. z Pracownią Duży Pokój, AktoRstudio Romy Gąsiorowskiej, Magazynem Branży Audiowizualnej FilmPRO, Towarzystwem Inicjatyw Twórczych"ę".

ULA KIJAK

Reżyserka

Debiutowała w 2004 roku spektaklem pt. „Szczur” na podstawie opowiadania Witolda Gombrowicza w Teatrze Miejskim im. W. Gombrowicza w Gdyni jako najmłodszy wówczas reżyser w Polsce. Od tego czasu tworzyła spektakle w Polsce i za granicą, pokazywane i nagradzane na wielu festiwalach. W ramach cyklu "Młodzi twórcy mistrzom" zrealizowała trzy filmy dokumentalne, kręciła również reportaże, reżyserowała słuchowiska teatralne. Zajmowała się również tańcem współczesnym jako tancerka i choreografka. Jest współzałożycielką i członkinią Grupy Artystycznej TERAZ POLIŻ. Prowadzi działania społeczne, wykłady i warsztaty teatralne dla dzieci, młodzieży i dorosłych, również w języku angielskim, m.in.: warsztaty dla kobiet osadzonych w areszcie zakończone spektaklem, warsztaty dla ofiar wojny domowej w Kolumbii zakończone spektaklem, warsztaty i dyskusje dla nauczycieli i wychowawców i inne. W latach 2009-2015 pracowała na Wydziale Reżyserii Akademii Teatralnej im. A. Zelwerowicza w Warszawie, jako asystentka prof. Waldemara Śmigasiewicza (przedmiot: Seminarium reżyserskie). Pisze doktorat dotyczący m.in. twórczego myślenia zespołowego.

DIANA MARSZAŁEK

Scenografka i Kostiumografka teatralna oraz filmowa

Studiowała grafikę i historię sztuki, ukończyła z wyróżnieniem katedrę scenografii na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. 

Na koncie ma ponad 30 realizacji scenograficznych i kostiumograficznych na najważniejszych polskich scenach, takich jak Teatr Powszechny, Polski, Ateneum czy Polonia w Warszawie, Teatr Muzyczny w Gdyni, Polski we Wrocławiu czy Teatr im. Słowackiego w Krakowie. 

W ostatnich latach zrealizowała szereg spektakli operowych i baletowych m.in. w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie, w Teatrze Wielkim w Poznaniu i Łodzi, Operze Narodowej, a także Operze Nova w Bydgoszczy.  

Pracowała także w zespołach scenograficznych dużych produkcji kinowych, takich jak „Katyń” czy „Felix, Net i Nika”, a także przy filmach reklamowych. 


MONIKA SADKOWSKA

Aktorka teatrów niekonwencjonalnych: fizycznego i chórowego

Współtwórczyni ponad dwudziestu spektakli warszawskich oraz trzech międzynarodowych koprodukcji. Opowiadaczka historii, wokalistka, producentka ogólnopolskich wydarzeń kulturalnych, aktywistka praktykująca jogę i kung-fu. Prowadzi zajęcia fizyczne dla aktorów i amatorów według własnej metody. Od kilku lat swoje umiejętności sceniczne stosuje w życiu poza teatrami ponieważ wierzy, że świat zmienia się na lepsze nie poprzez spektakle teatralne ale poprzez spektakl życia. 

MARTYNA KANDER

Scenograf, Kostiumograf

Absolwentka Wydziału Scenografii w warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych oraz Accademia di Belle Arti w Wenecji. Zrealizowała The turn of the Screw, Hrabina Marica (Opera na Zamku w Szczecinie) i Rigoletto (Opera Nova)– w reżyserii N. Babińskiej, Romeo i Julia i Sebastian X – w reżyserii G. Kani (Teatr Powszechny w Warszawie); Joanna Szalona i Otello (Teatr Miejski w Gdyni), Aksamitny królik (Teatr Guliwer) – w reżyserii W. Raźniaka; PigmalionKsiężycowy Pierrot, Agrippina – w reżyserii N. Kozłowskiej; Romeo i Julia (Teatr im. Juliusza Słowackiego) w reżyserii M. Hycnara. Jej prace pokazywane były w Muzeum Bakhrushina w Moskwie. Dwukrotnie została wyróżniona stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za wybitne osiągnięcia artystyczne. Pracuje jako asystentka w Pracowni Projektowania Kostiumu na Wydziale Scenografii ASP w Warszawie. Więcej: www.martynakander.com

PAWEŁ PASZTA

Reżyser i Pedagog

W latach 2003-2008 studiował na Wydziale Mechatroniki Politechniki Warszawskiej, a w roku 2012 ukończył z wyróżnieniem Wydział Reżyserii warszawskiej Akademii Teatralnej, uzyskując tytuł magistra sztuki. Jeszcze na studiach reżyserskich przygotował wiele spektakli prezentowanych na Festiwalu Szekspirowskim w Gdańsku (2010), Bydgoskim Festiwalu Operowym (2010), Forum Młodej Reżyserii (2012). Jego Dziady–Widma zostały zarejestrowane przez TVP Wrocław (emisja w TVP Wrocław oraz TVP Kultura jesienią 2012). Reżyserował spektakle i czytania performatywne w Teatrze Żydowskim, Teatrze Powszechnym, Teatrze Kamienica i Teatrze Collegium Nobilium w Warszawie, a także w Teatrze Bagatela oraz Teatrze Słowackiego w Krakowie, Teatrze Horzycy w Toruniu, Teatrze Norwida w Jeleniej Górze. W maju 2012 założył niezależną grupę teatralną ATu Teatr, z którą przygotował już trzy niezależne spektakle. W sezonie 2014/2015 w Teatrze Żydowskim w Warszawie zrealizował Królestwo wszechwanny – własny scenariusz na podstawie poezji, piosenek i skeczy Hanocha Levina z autorską muzyką Tomasza Opałki i koncepcją ruchu scenicznego Joanny Lichorowicz. Od 2013 pracuje na Wydziale Reżyserii Akademii Teatralnej jako asystent.             
Jest także nauczycielem (uprawnienia MEN) i pracuje prowadząc stałe zajęcia teatralne w jednym z warszawskich gimnazjów oraz w Państwowej Szkole Muzycznej im. Józefa Elsnera na Wydziale Wokalnym. Wielokrotnie prowadził warsztaty teatralne, integracyjne i antydyskryminacyjne według autorskich programów opartych głownie na metodzie dramy. Jest instruktorem dramy od 2008 roku, a pracuje tą metodą od piętnastu lat, wciąż doskonaląc swój warsztat i modyfikując indywidualne programy pracy w zależności od potrzebnych zastosowań – zarówno w teatrze, jak i w pracy pedagogicznej. 

MARCELI ZIELNIK

Montażysta, Specjalista od postprodukcji filmowej, Twórca multimedialny, Operator

Na co dzień zajmuje się montażem dla TVP. Wyprodukował dziesiątki reportaży filmowych. Dyrektor techniczny FILMFORUM. Założyciel i szef studia produkcji filmowej POSITIVE ART, które od 6 lat produkuje filmy, relacje z wydarzeń i felietony na potrzeby telewizji i sieci Internet. Autor zdjęć do programów telewizyjnych. Wiceprzewodniczący Komitetu Organizacyjnego Nagród Polskiego Kina Niezależnego ds. Technicznych.